Softonic-recensie

Een gratis programma voor Android, door Learning AZ.

Alfabetletternamen leren lezen (kleuterschool)

Kinderen kunnen hun leesvaardigheid verbeteren door het leuke, leerzame en boeiende spel te spelen. Elk spel is ontworpen om een specifieke leerervaring te geven.

Elke game heeft een ander thema en een unieke leerervaring. We hebben een nieuw en opwindend concept van leren door te spelen geïntroduceerd. De spellen zijn eenvoudig en gemakkelijk te spelen. Kinderen kunnen in hun eigen tempo spelen. Ze kunnen hun leesvaardigheid verbeteren en hun aandacht en focus verbeteren.

De game is ontworpen om educatief en leuk te zijn. Het spel leert je kind het alfabet en de letters. Het helpt je kind ook om de klanken te leren die de letters maken. Het is een geweldige leerervaring voor kinderen. Ze kunnen het alfabet leren en hun leesvaardigheid verbeteren.

De kinderen kunnen hun leesvaardigheid verbeteren en het alfabet leren. Ze kunnen in hun eigen tempo spelen en leren.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)

Heeft u geprobeerd Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.